Miskolci Angyalok

Van egy vidéki nagyváros, amelynek egyetemére hat angyalka szállott 2006. szeptemberében. Ez a blog azért jött létre, hogy bepillantást nyerhessetek a hétköznapi életükbe.

Az angyalok

Címkék

Legfrissebb hozzászólások

  • Jocó ügynök: Miért hiszi azt mindenki, hogy ilyen szövegekre szükség van? XD Én legalábbis úgy tudom, hogy az a... (2016.04.24. 18:50) Balázsnak! - Csajozós dumák :)
  • Mónikaangyal: Jaj én drága angyalkáim!!! Nagyon szépen köszönöm nektek a meseszép ajándékot, és azt is hogy vagy... (2008.12.02. 12:02) Boldog Szülinapot Drága Moncsi !!!
  • King(er): Valamelyik nap Czurkó írta ki iwiwre a következőket: " Rajtunk múlik, hogy mi a rendeltetésünk... ... (2008.11.01. 16:41) Lacihoz!
  • kommm: Ez borzalmas.Miért mindig a legjobb emberek mennek el?Laci soha senkit egyetlen szóval nem volt ké... (2008.11.01. 01:06) Lacihoz!
  • PEPE: 4 órán át kerestünk benneteket. Nem voltatok ott. :(((((((((( (2008.10.22. 12:52) Angyali buli
  • Utolsó 20

Szavazás

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egyveleg.....

2008.11.30. 11:16 | Kitty-angyal | Szólj hozzá!

Halihó Emberek!

Először is, szeretném elmondani nektek, hogy megvolt a fotózás, amelyen nagyon jó volt a hangulat. Aztán egy héttel ezelőtt újra stúdióba vonultunk. Pechemre, pont akkor kellett megfáznom, így csak egy számot sikerült 100 %-osan felénekelnem, a másik dalt még egyszer fel kell vennünk. Remélem tetszik majd nektek is, nekem most ez lett az egyik  kedvenc a saját dalok közül :P Legszívesebben már most közzé tenném, hogy mindenki véleményt alkothasson róla, de sajnos ezzel még egy picit várnom kell. A képeket is megígértem, de ha egy picit több időm lesz akkor töltök majd fel :)

Az időről jut eszembe. Múlthéten leesett az első hó, és miért ne ekkor kellene nekem is felébrednem, hogy hoppá, még nem vettem csizmát!!!! Moncsi hű társam, mondta nekem, hogy nincs túl sok időnk a héten, ezzel tisztában voltam én is. Megkérdezte, mikor óhajtok nézelődni, mondtam, hogy szerdán órák után. Azt mondanom sem kell, hogy vonatról és buszról nem akartunk lemaradni, így tényleg nagyon kellett sietnünk. Háromnegyed óra alatt végig jártuk a sétáló összes üzletét. Nagyon elkeseredtem, mert nem találtam egyetlen darabot sem, amelyik megfelelt volna. Csütörtökön szintén volt egy rövid időnk (20 percünk), hogy még benézzünk egy boltba, melyet Moncsi ajánlott. Megörültem, mert egyszerre három csizmát is kiválasztottam. Ebből egyet elvittem felpróbálni, de nem volt az igazi, és mire visszamentem a másik kettő már nem is tetszett. Az idő is szorított, ezért úgy döntöttünk, hogy tovább állunk. A buszmegálló felé tartva, azon nevetgéltünk, hogy én úgy indultam csizmát venni, hogy mondtam Moncsinak:

„Én nem akarom sokáig húzni vele az időt. Nem fogok sokat válogatni!”

Ehhez képest.... Azért a vásárlási technikánkat bárki megirigyelhetné, hiszen ilyen gyorsan szerintem senki nem járja végig az üzleteket....:) Aztán szombaton az utolsó reményem apukám volt, akit megkértem, hogy vigyen be Miskolcra. Egyetlen helyen nem voltam még, és erről a helyről nemrég kaptam egy fülest, hogy nagyon cuki dolgok vannak az egyik üzletében. Ez a nagy bevásárló központ a Cora :) Szerintem soha nem találtátok volna ki. Ahogy sétálgattam a ruhasorok között, megpillantottam azt a csodát.... Rögtön beleszerettem.... Kértem az eladótól egyet az én méretemben, várok, várok... Jön vissza a hölgy és közli velem, hogy sajnos nincs! Azt hittem ott esek össze. Már majdnem feladtam, amikor a testvérem megnézte azt, ami ki volt téve, és képzeljétek pont olyan volt amilyen nekem kellett :) Így boldogan tértem haza!!! :) Olyan kis csinos, tényleg szeretem :)))))))))))))

Aztán a héten csak félszavakból sikerült értesülnünk arról, hogy idén a CV-s vizsgák egy héttel korábban kezdődnek. Ezt először nem akartuk elhinni, de miután megkérdeztük a titkárnőt, már kezdtünk kétségbe esni, hogy most mi lesz ?! Annyira nincs semmire időnk, a zh-kat is most írjuk, meg vizsgák is... Én nem tudom, hogy gondolták ezt. Azutáni héten is egyszerre kellene három helyen lennünk, szóval..... áááá inkább nem is idegesítem magam, majd lesz valahogy. Úgy még sosem volt, hogy sehogy se legyen..... Azért kérhetek minden blogolvasót, hogy imádkozzon értünk? Mert én legszívesebben most erre a két hétre szeretnék „meghalni”, vagy csak eltűnni. Utálom a vizsgaidőszakot........... :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://miskolciangyalok.blog.hu/api/trackback/id/tr31795890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene angyalok helyzetjelentés
süti beállítások módosítása